Annonse

ta78b54a.jpg

Bunnpris unngikk sisteplassen med et nødskrik. Foto: NTB Scanpix

Bunnpris, Skagen og TV2 Sumo verstinger blant forbrukerne

Finn.no og Flytoget har begge Norges mest fornøyde kunder, og vinner Kundetilfredshetsprisen 2017. 

Lese resten?
Fornyer på fullpris (159,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Annonse

Norsk Kundebarometer 2017

Norsk Kundebarometer er et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI som hvert år måler tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Kundene får muligheten til å si hva de mener om bedrifter de kjøper varer og tjenester fra. Undersøkelsen er gjennomført av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI. 

Norstat har på oppdrag fra Norsk Kundebarometer spurt 8335 forbrukere om hvor godt fornøyd de er med bedrifter de er faste kunder hos. Til sammen har disse gitt 17.816 bedriftsvurderinger. Undersøkelsen omfatter tilsammen 169 bedrifter som selger varer eller tjenester som betyr mye for folks privatøkonomi. Datainnsamlingsperioden var fra januar til april 2017.

Annonse

Norsk Kundebarometer 2017

Norsk Kundebarometer er et forskningsprosjekt ved Handelshøyskolen BI som hvert år måler tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere. Kundene får muligheten til å si hva de mener om bedrifter de kjøper varer og tjenester fra. Undersøkelsen er gjennomført av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI. 

Norstat har på oppdrag fra Norsk Kundebarometer spurt 8335 forbrukere om hvor godt fornøyd de er med bedrifter de er faste kunder hos. Til sammen har disse gitt 17.816 bedriftsvurderinger. Undersøkelsen omfatter tilsammen 169 bedrifter som selger varer eller tjenester som betyr mye for folks privatøkonomi. Datainnsamlingsperioden var fra januar til april 2017.