Annonse
Bedriften ByPost Norge AS gjennomførte en grundig markedssegmentering, og klarte å utkonkurrere Posten Norge i sitt område. Foto: Freeimages

Gjorde alt riktig

Nå satser bedriften på resten av kongeriket. Ideen ble til på en guttetur i 2004. De visste at Postens monopol sto for fall, og at postmarkedet skulle åpnes for fri konkurranse i 2011. Her gjaldt det å være tidlig ute. Forretningsideen lå fast: Bedriften skulle tilby bringing, henting og distribusjon på faste distribusjonsruter. Alt fra adressert post til reklame og pakker skulle leveres. Planen var å oppnå en mer effektiv distribusjon, for å kunne tilby en lavere pris for forsendelser enn Posten.

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse