Annonse
Erik Lerdahl driver rådgivningsbyrået Slagkraft, og har skrevet bok om hva gode møter innebærer. Han mener mange norske bedrifter bør stille seg selv grunnleggende spørsmål ved egne møter: trenger vi møtet, hvorfor trenger vi det, og hvem bør delta? Foto: Slagkraft.
Lederverktøy

Gjenopprett møte­rommets rykte

– Mange plasser kan man gå inn i et møte, og med en gang si hvordan kulturen i den bedriften er, sier Erik Lerdahl, professor i kreativitet og kreativ samhandling ved Høyskolen i Kristiania og forfatter av boken «Slagkraftige møter».

Manglende innovasjon har gitt møte-formatet et ufortjent dårlig rykte, mener han. Ansvaret for å gjenopprette inntrykket ligger både hos ledere og medarbeidere.

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse