Annonse
Daglig leder i Deloitte, Aase Aamdal Lundgaard.
Daglig leder i Deloitte, Aase Aamdal Lundgaard, har troa på milleniumsgenerasjonen. Foto: Aleksander Andersen / Scanpix

Ny rapport: Slik er millenniumsgenerasjonen

Teknologibransjen og sektoren for forbruksvarer anses som de mest innovative, mens olje og gass er i fritt fall, viser nye undersøkelser gjennomført av Deloitte. Respondantene er 500 såkalte "millenials" i Norge, ofte definert som ungdom født et tiår eller to før tusenårsskiftet.

Samtidig er det nettopp olje- og gass, samt helse-sektoren som har størst behov for innovative løsninger, mener den samme gruppen. Tilbakemeldingene er markant forskjellige fra tilsvarende undersøkelse for 3 år siden.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (163,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Annonse
Annonse