Annonse
Rema 1000 taper terreng i dagligvaremarkedet. Foto: Audun Braastad / NTB scanpix
Dagligvarebransjen

Norgesgruppen øker, Coop og Bunnpris taper litt, mens Rema 1000 taper mye

(Dagligvarehandelen.no) Det er fasiten på kvartalstallene fra Nielsens Scantrack-måling i årets første kvartal, som viser paraplykjedenes og de ulike kjedeprofilenes markedsandeler i dagligvaremarkedet.

Rema 1000 går tilbake hele 0,5 prosentpoeng sammenlignet med første kvartal i 2018.

Det gir lavpriskjeden en markedsandel på 23,4 prosent.

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse