Annonse
Har du planer om å innføre hybridkontor på jobb? Da er det viktig å få på plass en avtale. Foto: FlamingoImages/iStock.

Dette må med i en ny arbeidsavtale om hjemmekontor

Hvis man innfører en fast ordning om bruk av hjemmekontor må det inngås avtaler om hjemmekontor.

– Det er bare når hjemmearbeid er mer tilfeldig at man ikke trenger å inngå avtale, understreker HR og ledelsesrådgiver Karoline Amundsen Dystebakken i en pressemelding.

Et eksempel på dette er hvis man arbeider noen timer hjemmefra i ny og ne av fleksibilitetshensyn eller en dag fordi man skal få håndverker på besøk ila dagen, forteller Dystebakken.

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse