Annonse
Foto: Dreamstime

Daglige salgsmål kan skade virksomheten

En leder som sliter med underpresterende ansatte, eller av en eller annen årsak vil styrke produktiviteten, har mange potensielle verktøy for hånd. Ett av dem er måltall.

Innen salg jobber mange ansatte etter spesifikke salgsbudsjetter, enten det er daglige, månedlige eller årlige. Men hva fungerer egentlig best – hyppige eller sjeldne salgsmål? Det har de to professorene Doug Chung og Das Narayandas ved Harvard Business School undersøkt.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (163,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Lederverktøy

Trenger du å fornye verktøykassa?

Bla deg gjennom våre lederverktøy for gode tips, triks og faglig påfyll.

Gå til lederverktøy.


Annonse

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Lederverktøy

Trenger du å fornye verktøykassa?

Bla deg gjennom våre lederverktøy for gode tips, triks og faglig påfyll.

Gå til lederverktøy.


Annonse