Annonse
– Uansett hva merkevaren er – den trenger en identitet, sier strategidirektør i Scandinavian Design Group, Monna Nordhagen. Foto: Boguslaw Masur | Dreamstime
Lederverktøy

Slik gir du merkevaren din identitet

Et varemerke har tradisjonelt kunnet fortelle mye. Om hvem som står bak, om kvalitet, om produktets egenskaper. Men så kom den industrielle revolusjonen, og man fikk fabrikker i stedet for håndverkere. Nå står vi i den digitale revolusjonen, og det handler mer og mer om tjenester. Uansett hva merkevaren er – den har en identitet.

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her

Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Lederverktøy

Trenger du å fornye verktøykassa?

Bla deg gjennom våre lederverktøy for gode tips, triks og faglig påfyll.

Gå til lederverktøy.


Annonse

Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Lederverktøy

Trenger du å fornye verktøykassa?

Bla deg gjennom våre lederverktøy for gode tips, triks og faglig påfyll.

Gå til lederverktøy.


Annonse