Annonse
Foto: Dreamstime

– Snakk sist, bli en bedre leder

Ifølge Yale-professoren Marissa Kind har ansatte mindre sannsynlighet for å oppleve stress, utmattelse og demotivasjon dersom de føler at de blir hørt. En leder som lytter skaper positive og engasjerte ansatte med tillit til sjefen.

Det høres enkelt ut. Man trenger bare å lytte. Men det er mange måter å gjøre dette på. Den amerikanske konsulenten og forfatteren Simon Sinek oppsummerer det imidlertid i to enkle ord: «snakk sist».

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse