Annonse
Foto: Dreamstime.

Ledere må tenke nytt om hvordan de bruker måltall

Et stadig høyere tempo i den teknologiske utviklingen, sterkere konkurranse samt høyere forventninger blant kundene. Dette er tre faktorer som tvinger ledere til å tenke nytt om hvordan de bruker nøkkelindikatorer, ifølge Google og MIT Sloan Management Review. De har nylig gjennomført en undersøkelse om hvordan ledere forholder seg til bruk av nøkkelindikatorer på det digitale området.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (163,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse

Nyhetsbrev

Klikk her for å melde deg på et eller flere av Dagens Perspektivs nyhetsbrev.


Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse