Annonse
Foto: Dreamstime.

Ledere må tenke nytt om hvordan de bruker måltall

Et stadig høyere tempo i den teknologiske utviklingen, sterkere konkurranse samt høyere forventninger blant kundene. Dette er tre faktorer som tvinger ledere til å tenke nytt om hvordan de bruker nøkkelindikatorer, ifølge Google og MIT Sloan Management Review. De har nylig gjennomført en undersøkelse om hvordan ledere forholder seg til bruk av nøkkelindikatorer på det digitale området.

Lese resten?
Fornyer på fullpris (163,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement

Nyhetsbrev

Dagens Perspektiv rett i innboksen hver formiddag? Meld deg på vårt nyhetsbrev.

* indicates required
Hvilket nyhetsbrev vil du motta?

Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.


Annonse

Nyhetsbrev

Dagens Perspektiv rett i innboksen hver formiddag? Meld deg på vårt nyhetsbrev.

* indicates required
Hvilket nyhetsbrev vil du motta?

Lederbibliotek

Har du spørsmål om ledelse?

I vårt lederbibliotek finner du ekspertrådene, fagartiklene og verktøyene som hjelper deg som leder.

Gå til Lederbiblioteket.