Annonse
Foto: Helloquence / CC

Telenor-sjefen gjentar kompetanse-utfordringen for 2019

Telenors medarbeidere gjennomførte 40 timers opplæring og utdanning i 2018, slik konsernsjef Sigve Brekke utfordret dem på.

Initiativet har som mål å legge til rette for et kompetanseløft for å gå en digital fremtid i møte. 

– Jeg er mektig imponert over læringslysten blant Telenor-ansatte. Da jeg lanserte '40-timers-utfordringen' for å tilegne oss nye ferdigheter og kunnskap i 2017 hadde jeg et håp om å nå målet. Jeg forventet ikke at vi skulle doble det, sier konsernsjef Sigve Brekke.

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse