Annonse
– Det er mange selskaper som er blitt skapt under resesjoner og kriser, sier Bente Sollid Storehaug.    Foto: Anita Myklemyr
Lederspeilet
Bente Sollid Storehaug

– Kriser ­betyr ikke «game over»

Kriser har noe til felles.

– Den aller viktigste lærdommen jeg har med meg fra dotcom-krisen er at kriser ikke betyr «game over», sier styreproff og rådgiver Bente Sollid Storehaug.

Dotcom-kollapsen var riktignok en global krise blåst opp av skyhøye forventninger til internettselskapene. Selskapene fikk nærmest kastet penger etter seg, helt til investorene innså at det var mer luft enn reelle verdier.

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse