Annonse
Rolf H. Hojem (på bildet), daglig leder i trykkeribedriften RK Grafisk fant nye inntjeningsmuligheter, i samarbeid med daglig leder i Grafisk kompani, Kenneth Smebøle. Foto: Ørn E. Borgen NTB scanpix

Tenkte nytt og berget to bedrifter

–Torsdag 12. mars endret alt seg, forteller Rolf H. Hojem, daglig leder i trykkeribedriften RK Grafisk i bydel Grorud i Oslo. 

Dagen før hadde de normal kontakt med kundene, og fikk inn bestillinger og salg som vanlig. Torsdag stoppet alt opp. Det kom ingen nye ordre, og mange av de som lå inne ble kansellert.

Tid for nye ideer

Dagens Perspektiv har sett nærmere på kreativitet og nye ideer som har sett dagens lys under koronakrisen.

Les resten med abonnement fra
Løpende abonnement for privatpersoner. Fornyer på fullpris (125,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse