Ledelse

Digitale verktøy: – Skap en helhetlig opplevelse for kunden

Omni-Channel Marketing er et viktig virkemiddel for at kunden, uansett kanal, skal oppleve at bedriften snakker med én stemme, hevder CRM-ekspert.

Publisert Sist oppdatert

Såkalt Omni-Channel Marketing, kommunikasjon med kundene i ulike kommunikasjonskanaler – gjerne i krysskombinasjon – kan bidra til at kundene dine får en enklere, bedre og mer effektiv opplevelse av bedriften din og produktene dine, hevder CRM-ekspert Are Solberg i Bring Dialog.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS