Annonse
TWITTERKONGE: Eier av Ferd, Johan H. Andresen, eller @FerdOwner som han heter på Twitter, er en av få norske toppledere som vet å bruke sosiale medier på rett måte, ifølge ny analyse. Foto: NTB-scanpix. 
Norske toppledere

Avlogget og uengasjerte

Kommunikasjonsbyrået Zynk har kartlagt lederne i de 100 største selskapene på Oslo Børs og selskapene de leder for å få et bilde av hvorvidt, og i hvilken grad, landets toppledere engasjerer seg i sosiale medier. Resultatet er etter det Zynk mener, nedslående:

Norske toppledere er til stede i de sosiale kanalene, men de er stort sett avlogga og uengasjerte.

Les resten med abonnement fra
Velg det abonnementet som passer best for deg. Priser fra:
1,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Vil du ha regningen rett til bedriften? Klikk her
Annonse
Annonse