Annonse
Illustrasjonsfoto: Mange bedrifter sponser fotballag under det årlige idrettsarrangementet Norway Cup.  Foto: NTB-scanpix.
Frivillighet

Omdømmerisiko å knytte seg til bedrifter

Å samarbeide med bedrifter som befolkningen er kritiske til, påvirker folks ønske om å involvere seg i organisasjonens arbeid, viser statistikk fra Frivillighet Norges årlige barometer for 2016.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (163,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement

Frivillighet Norge

  • Frivillighet Norge er et samarbeidsforum for frivillige organisasjoner i Norge.
  • Organisasjonen har mer enn 300 medlemmer, og representerer over 50 000 lag og foreninger over hele landet.
  • Medlemsmassen spenner fra idrett, kultur, helse, natur, rekreasjon, utdanning, tro- og livssyn, utdanning, forskning, minoritetsorganisasjoner og sosiale tjenester, for å nevne noe.
  • Frivillighet Norges mandat er å fremme sivilsamfunnet og de frivillige organisasjonenes interesser blant annet ved å være myndighetenes viktigste dialogpartner i frivillighetspolitiske spørsmål.
  • Organisasjonen jobber både med å styrke kunnskapene om frivilligheten i samfunnet og med å stimulere til mer og bredere frivillig innsats.
Annonse

Frivillighet Norge

  • Frivillighet Norge er et samarbeidsforum for frivillige organisasjoner i Norge.
  • Organisasjonen har mer enn 300 medlemmer, og representerer over 50 000 lag og foreninger over hele landet.
  • Medlemsmassen spenner fra idrett, kultur, helse, natur, rekreasjon, utdanning, tro- og livssyn, utdanning, forskning, minoritetsorganisasjoner og sosiale tjenester, for å nevne noe.
  • Frivillighet Norges mandat er å fremme sivilsamfunnet og de frivillige organisasjonenes interesser blant annet ved å være myndighetenes viktigste dialogpartner i frivillighetspolitiske spørsmål.
  • Organisasjonen jobber både med å styrke kunnskapene om frivilligheten i samfunnet og med å stimulere til mer og bredere frivillig innsats.
Annonse