Arbeidsliv
Illustrasjonsfoto.
REUTERS/Susana Vera.
Disse merkevarene har norske kvinner best inntrykk av
Sjekk listen over topp 10 merkenavn her.
IKEA tar førsteplassen hos kvinnene på best inntrykk med en score på 59,3. Kiwi ligger på andreplass med en score på 57,9 poeng, etterfulgt av Vipps (57,2).
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Akershus fylkeskommunene drives med evighetsperspektiv
«Jeg tar fem minutter»: Når har ansatte krav på pause?
Vanskelig jobbmarked for unge tech-utdannede: KI fordrer en ny type lederskap
Equinor bestrider forelegg fra Økokrim – vil ta saken til retten
Husbanken: Bostøtten dekker mindre av boutgiftene enn før
Mest leste artikler
Slakter eget slagord
Forbundsleder Lill Sverresdatter Larsen i NSF varsler flere søksmål for overtidsbetaling til deltidsansatte sykepleiere
Digitaliseringsminister Karianne Tung om kunstig intelligens: En vekker for Norges digitale fremtid
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Lise Lyngsnes Randeberg: Unge arbeidstakere i advokatbransjen jobber ulovlig mye