Arbeidsliv

Illustrasjonsfoto. Folk, særlig i norden, blir stadig mer villig til å bruke penger på tjenester som frigjør tid.

Norden på bunn i service

Norden har et stort behov for bedre service. 81 prosent av servicebedrifter i næringslivet innser at de må bedre kundeservicen for å ha en sjans om å overleve.

Publisert Sist oppdatert

Det viser en fersk undersøkelse fra Salesforce.

Funnene er i tråd med det arbeidsgiverorganisasjonen Virke nylig sa under deres første konjunkturseminar for året.

Der kunne de vise til tall som sa at tjenestekonsumet i norske husholdeninger har økt med 50 prosent siden 2014.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnenter gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS