Ledelse
Vi vil ha både nett og fysisk butikk. 2 av 3 svarer at de ofte starter handlereisen på nett, uavhengig av hvor de ender opp med å gjennomføre kjøpet. Det viser Virkes forbrukerundersøkelse (2021).
iStock/Nikola Stojadinovic
– Å være til stede i alle salgskanaler, er nøkkelen til å lykkes
De aktørene som lykkes best med detaljhandel i dag, er de som får til å kombinere de ulike salgskanalene – fysisk butikk, på nett og i sosiale medier Det er både Virkes analysesjef og Norgessjefen for Clas Ohlson enige om.
De mener at det er såkalt «omnikanal» som gjelder i dagens marked. Dette begrepet betyr å være til stede i alle salgskanaler; både fysisk, på nett og i sosiale medier.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP