Ledelse

Innholdet på Instagram-kontoen til Apotek 1 er det de ansatte selv som fyller opp. Det er ikke overlatt til toppledelsen eller de profesjonelt ansatte kommunikasjonsfolka.

Bruker medarbeiderne til å styrke merkevaren

Fredagsdans på servicekontoret, pakking på kjølelageret og morgenrutiner i apoteket før dagen starter – dette deler Apotek 1 på Instagram. Og det er ikke kommunikasjonsavdelingen, men medarbeiderne selv som står bak. Er det en god eller risikabel strategi?

Publisert Sist oppdatert

­

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS