I den strie strømmen av innhold på sosiale medier er det stor konkurranse om brukernes oppmerksomhet.
Istock / cofotoisme
Markedsføring og salg:
Derfor annonserer de mindre enn før i sosiale medier
I en amerikansk undersøkelse forteller markedsdirektører at de bruker mindre penger i sosiale medier i 2024 enn de gjorde i 2023.
Ifølge
undersøkelsen The CML Survey, som er gjort blant 292 markedsdirektører i USA,
falt markedsføringsinvesteringene på sosiale medier fra 17 prosent våren 2023
til 11 prosent våren 2024.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mest leste artikler
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen