I den strie strømmen av innhold på sosiale medier er det stor konkurranse om brukernes oppmerksomhet.
Istock / cofotoisme
Markedsføring og salg:
Derfor annonserer de mindre enn før i sosiale medier
I en amerikansk undersøkelse forteller markedsdirektører at de bruker mindre penger i sosiale medier i 2024 enn de gjorde i 2023.
Ifølge
undersøkelsen The CML Survey, som er gjort blant 292 markedsdirektører i USA,
falt markedsføringsinvesteringene på sosiale medier fra 17 prosent våren 2023
til 11 prosent våren 2024.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Støres «kjekt å ha»-plan for Norge
Støre vil ha opp farten i Norge: – Flere ting tar for lang tid
Dødt løp for Ap og Frp i ny måling – begge får 25 prosent
Trond Bentestuen ny direktør i Norsk Tipping
Akershus fylkeskommunene drives med evighetsperspektiv
Mest leste artikler
Slakter eget slagord
Forbundsleder Lill Sverresdatter Larsen i NSF varsler flere søksmål for overtidsbetaling til deltidsansatte sykepleiere
Digitaliseringsminister Karianne Tung om kunstig intelligens: En vekker for Norges digitale fremtid
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Lise Lyngsnes Randeberg: Unge arbeidstakere i advokatbransjen jobber ulovlig mye