Ledelse
Alt du gjør - og ikke gjør - er kommunikasjon og sier noe om deg og den du er.
Istock / Sturti
Karriere | 3 tips for å bygge deg selv som «merkevare»
Du kan bruke noen prinsipper fra klassisk merkevarebygging når du skal markedsføre deg selv i arbeidsmarkedet.
Lest om ledelse. Kan man bruke prinsipper fra tradisjonell merkevarebygging for å markedsføre seg selv og egen karriere? Svaret er ja, mener Helen Edwards; førsteamanuensis ved London Business School.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk