Ledelse

Daglig leder Hans Petter Ulstein kan slå fast at konsulentselskapet Labs har hatt sitt beste år noensinne under koronaen i fjor.

Setter menneskene først

Kundene i sentrum. Det er mantraet til Labs. Selskapet kobler teknologi, design og markedsføring for å skape gode kundeopplevelser. Oppskriften har gitt konsulentselskapet vekst selv gjennom koronaen.

Publisert Sist oppdatert

Enda et konsulentselskap? Trenger verden det? Da tre selskaper innen teknologi, markedsføring og design gikk sammen i 2019 skulle en i hvert fall ikke bruke ordene konsulent og digitalt. Ikke desto mindre er det nettopp det som står igjen. Men Labs har funnet sin egen nisje ved å være smidige og ambisiøse.

– Vi ønsker ikke å bli satt i en bås. Men vi måtte krype til korset og akseptere at vi blir sett på som et digitalt konsulentselskap. Da kan vi like godt bruke betegnelsen selv.

Det forteller Hans Petter Ulstein, daglig leder i Labs, som med 50 ansatte har hovedkontor i Bergen. Han beskriver selskapets kjerneoppgave som å gå samme med kunder for å lage fremtidens kundeopplevelser.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnenter gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 715,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2700,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 199,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2290,-

KJØP

Powered by Labrador CMS