Ledelse
Sjefer som behandler ansatte og kunder dårlig koster bedriften tid og penger.
Sjefens uhøflighet kan bli dyr
Når sjefer behandler ansatte dårlig, går det til slutt ut over bunnlinjen, viser en stor amerikansk undersøkelse.
En av fire er uhøflige på jobben fordi sjefen deres er uhøflig, melder Harvard Business Review. De har gjennomført en grundig undersøkelse om uhøflighet på jobben, og funnet ut at sjefer som behandler andre dårlig påvirker de ansatte i så stor grad at det har en vesentlig innvirkning på deres lyst og evne til å gjøre jobben sin.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
EUs tvilsomme strev for å redde Ukraina
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Mest leste artikler
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen