Ledelse
Unngå at ansatte somler ved å jobbe fram gode arbeidsvaner.
Shutterstock.com
Slik leder du ansatte som somler
Har du medarbeidere som hele tiden utsetter ting de skal gjøre?
Utsettelsesadferd – eller prokrastinering, som det også kalles – betyr at man kronisk utsetter å begynne med oppgaver man har planlagt å gjøre, eller at man ikke blir ferdig med gjennomføringen som planlagt på grunn av utsettelser underveis. Det typiske er at utsettelsene skjer selv om man er fullstendig klar over at det har negative konsekvenser.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mest leste artikler
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen