Ledelse

Unngå at ansatte somler ved å jobbe fram gode arbeidsvaner.

Slik leder du ansatte som somler

Har du medarbeidere som hele tiden utsetter ting de skal gjøre?

Publisert Sist oppdatert

Utsettelsesadferd – eller prokrastinering, som det også kalles – betyr at man kronisk utsetter å begynne med oppgaver man har planlagt å gjøre, eller at man ikke blir ferdig med gjennomføringen som planlagt på grunn av utsettelser underveis. Det typiske er at utsettelsene skjer selv om man er fullstendig klar over at det har negative konsekvenser.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS