Ledelse

Få tips fra ekspertene om hvordan din bedrift kan benytte seg av den nye lydappen Clubhouse.

Slik skaper du blest om bedriften din på Clubhouse

Lønnsomhet er ikke første bud med denne appen. Her kan man derimot knytte til seg nye kontakter, utvide nettverket og samarbeide på tvers av konkurrerende bedrifter.

Publisert Sist oppdatert

Den sosiale lydplattformen Clubhouse ble så og si populær over natta. Utsultet på sosial kontakt og et løfte om «eksklusivitet» gjorde nok at flere kastet seg på appen som har vært på alles lepper de siste ukene.

Timingen kunne ikke vært mer perfekt. Unntaket er de som ikke har iPhone. De må vente enda litt lenger for å slippe inn, og er forløpning ekskludert.

Twitter har allerede laget en konkurrerende tjeneste. Facebook er i gang med sin egen variant. De som er redde for at kontaktlistene på telefonene skal komme på avveie roper varsku om GDPR, ulovlig datainnsamling og manglende sikkerhet.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Dagens Perspektiv

Se våre tilbud

Dagens Perspektiv
Digitalt

Se våre tilbud

Powered by Labrador CMS