nyheter

Bredbånd som aldri før

BlueCom, et selskap i CATCH-konsernet, har nylig gjennomført en spørreundersøkelse blant 2000 tilfeldig valgte kunder. 41 prosent av kundene svarer at de benytter bredbåndet mer enn 30 timer i uken. 58 prosent tilbringer mer enn 20 timer i uken på internett. Bare 14 prosent sier at de benytter nettet mindre enn 10 timer.

Publisert Sist oppdatert
Undersøkelsen viser at fortsatt benyttes bredbåndet i stor grad til e-post, nettaviser, informasjonsinnhenting og nettbank, men aktiviteter som chatting og internettspill tar stadig større del av tiden på internett. Få svarer at de bruker mye tid på nedlasting av programvare, musikk og film.- Det er oppsiktsvekkende at så mange bruker bredbåndet mer enn 30 timer i uken. Det ser også ut til at aktiviteten på internett gradvis endres når kundene tar i bruk bredbånd, sier administrerende direktør Eirik Lunde.
Powered by Labrador CMS