nyheter

Celina Midelfart - Sladderpressens drømmedame

Publisert Sist oppdatert

Økonomisk Rapports dommere, førsteamansuesis Hans Mathias Thjømøe og førstelektor Trond Blindeim ved Institutt for markedsføring på Handelshøyskolen BI har vurdert hva slags inntrykk lederne gir.

Thjømøe: - Midelfart kan bli en fare for sitt eget firma. Hvis det blir for mange kjærester, festing og dill dall, kan hennes forretningspartnere trekke seg. L´oreal vil nok ikke assosieres med en som er en klovn. Midelfart burde heller profilere sine forretningstalenter.

Blindheim: - Hun har først og fremst et jetsett-image som blir forsterket av rikinger som Trump, Røkke og Stordalen. Når Midelfart kjører med sin store bil mot enveiskjøring og parkerer på fortauet, virker hun bortkjemt og sossete. Vi hører at hun er veldig flink når hun snakker, men Midelfart gir lite av seg selv. Vi ser at hun er pen, og sånn er hun muligens en god reklame for hud- og slankeproduktene sine, men jeg tror at utseendet og stilen står i veien for hennes fremtreden som forretningskvinne.

Tilbake til saken "Kjendissjefene"

Powered by Labrador CMS