nyheter
Celina Midelfart - Sladderpressens drømmedame
Økonomisk Rapports dommere, førsteamansuesis Hans Mathias Thjømøe og førstelektor Trond Blindeim ved Institutt for markedsføring på Handelshøyskolen BI har vurdert hva slags inntrykk lederne gir.
Thjømøe: - Midelfart kan bli en fare for sitt eget firma. Hvis det blir for mange kjærester, festing og dill dall, kan hennes forretningspartnere trekke seg. L´oreal vil nok ikke assosieres med en som er en klovn. Midelfart burde heller profilere sine forretningstalenter.
Blindheim: - Hun har først og fremst et jetsett-image som blir forsterket av rikinger som Trump, Røkke og Stordalen. Når Midelfart kjører med sin store bil mot enveiskjøring og parkerer på fortauet, virker hun bortkjemt og sossete. Vi hører at hun er veldig flink når hun snakker, men Midelfart gir lite av seg selv. Vi ser at hun er pen, og sånn er hun muligens en god reklame for hud- og slankeproduktene sine, men jeg tror at utseendet og stilen står i veien for hennes fremtreden som forretningskvinne.
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk