Annonse
nyheter
Godte-sommer
Annonse
Godteprodusenten Nidar ha funnet ut at sommertid ikke bare er tid for øl og iskrem, men også for Nidars produkter. Fabrikanten har ifølge «Dagligvarehandelen» funnet ut at folk unner seg litt ekstra når de har ferie.
Nidar har derfor utviklet sommerprodukter, reklamemateriell, butikkmateriell og forbrukerkonkurranser for å sikre økonomidirektøren ekstra godtetid når omsetningstallene for sommeren dukker opp i regnskapsbøkene. Nidar Sommerfavoritter, Bamsemums Sommerpose og Nidar Skumbåter er blant de nye godsakene.
Godterikategorien hadde en totalvekst på 84 millioner kroner sommeren 2003. Nidar sto for 44 prosent av denne veksten. I år håper bedriften å skape et mersalg på 80 millioner kroner.
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse