Næringsliv

– Forferdelig leit at passasjerene blir rammet, sier Norwegian-sjef Bjørn Kjos om problemene selskapet har hatt med forsinkede fly den siste tiden.

Kjos: – Unnskyld!

Norwegian-sjefen synes det er leit at så mange har fått jul og nyttårsfeiring ødelagt på grunn av forsinkede fly.

Publisert Sist oppdatert

Det skriver Aftenposten.

– Det er forferdelig leit at passasjerene blir rammet. Spesielt nå rundt høytidene, sier Kjos til VG på telefon fra USA.

Det er første gang han snakker til mediene siden problemene oppsto.

Kjos vil ikke svare på om passasjerene som er rammet av forsinkelsene den siste tiden vil få noen kompensasjon, ifølge VG:

– Vi følger de internasjonale reglene for kompensasjon, men siden jeg har vært i USA nå, kjenner jeg ikke detaljene rundt dette. Derfor kan jeg ikke ta stilling til det, sier Kjos.

Ingen av Norwegians fly fra Bangkok til Oslo var i rute i desember. Bare ett av fire fly fra New York til Oslo gikk til avtalt tid i samme periode.

Powered by Labrador CMS