nyheter
Konseptøl fra Mack
Konseptølet Smrprty fra Macks Ølbryggeri kommer nå i egne 0,33 liters aluminiumsflasker kun for serveringssteder. Dette er første gang bryggeriet har utviklet en egen emballasje bare for serveringsbransjen.
- Vi har tidligere sett at design har mye å si for forbruker, og spesielt i serveringsmarkedet er den riktige innpakningen av avgjørende betydning. Vi jobber kontinuerlig med utviklingen av både øl og design, sier produktsjef Victoria Bakken i Macks Ølbryggeri.
Smrprty er et konsept spesielt utviklet for sommerens trendy parties og festivaler. Både designuttrykket og ølet er unikt i norsk sammenheng og henvender seg til livsnytere som setter pris på funky musikk og øl som smaker like bra som det ser ut. Da Mack utfordret juleklisjeene med White Xmas julen 2002, ble designet på boksen belønnet med Merket for god design fra Norsk Designråd.
- Utmerkelsen vi fikk for White Xmas henger høyt, og inspirerer til videreutvikling, avslutter Bakken.
Nylige artikler
– Styreledelse er ingen sjekkliste, men et lederoppdrag
Når sjefen gruer seg til julebordet
EUs jernrammer er dårlig butikk
Hvordan får vi et forsvarlig rehabiliteringstilbud fremover?
Høyre vil gi prins Sverre Magnus fulltidsjobb i kongehuset
Mest leste artikler
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen