Annonse
nyheter
Madrids journalistknep
Annonse
Ingen nordmenn vil la seg lokke. Garantert. En premiepott på 2,3 millioner og førstepremie på 200.000 kroner er ikke nok. Selv ikke om man får en tur til Madrid med familien. Så det blir nok i andre land Madrids turistmyndigheter får størst uttelling for sin «Destino Madrid Prizes of Journalism». Her skal journalister konkurrere om å publisere bidrag for å markedsføre Madrid som turistmål. For så vidt ingen dårlig idé. Redaksjonell omtale har høyere verdi enn tilsvarende annonser. Og hvor god dekning får man i en global annonsekampanje når man bare vil spandere et par millioner? Så Madrid har klokelig plassert pengene der de vil skape størst mulig blest. Og de lykkes. Her skriver vi om Madrid og konkurransen deres. Du har lest dette. Og vi gleder oss allerede til å ringe redaktøren til vinnerne, gratulere med det publiserte verket og be om en kommentar.
Nylige artikler
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mest leste artikler
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen