Annonse
nyheter
NetCom med lik pris i Norden
NetCom forenkler prisstrukturen på samtaler innen Norden.
Annonse
Fra 5. januar 2004 innfører selskapet «lik pris» i de nordiske landene. NetCom har hatt suksess med sin lik-pris strategi som ble innført i mai 2001, som innebærer at kundene betaler det samme uansett når og hvem de ringer i Norge. Nå videreføres denne prispolitikken i Norden.
Tanken med vår lik-pris politikk, er at kundene skal ha full forutsigbarhet. Kundene har krav på å vite hva varen koster, mener Barbara Thoralfsson, administrerende direktør i NetCom.
Det ligger i kortene at NetCom regner på hva det vil koste å innføre lik-pris strategi i hele Europa, men selskapet vil ikke røpe noe om hva som blir neste trekk.
Nylige artikler
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mest leste artikler
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen