Annonse
Norwegian endrer sin logo
Norwegian moderniserer logoen sin for første gang siden etableringen i 2002.
Annonse
– Norwegians logo og merkevare er svært godt kjent og verdsatt, og det er vi veldig stolte av. Selv om vi nå fornyer oss, lover vi at kundene våre vil kjenne oss igjen, sier Christoffer Sundby, konserndirektør for marked og kundeservice i Norwegian.
Utgangspunktet for endringen er delvis drevet av et behov for å tilpasse den visuelle profilen til dagens krav og behovsbruk i markedsføringsarbeidet, forklarer selskapet i en pressemelding.
Oppgraderingen skjer i kjølvannet av at selskapet fylte 20 år i 2022 og i samme anledning staket ut kursen for å bli å bli Europas best likte og mest pålitelige flyselskap.
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk