Annonse
nyheter
Pris til Hurtigruten
Annonse
Hurtigruten har vunnet platinum-prisen i den internasjonale konkurransen for reiselivsmarkedsføring organisert av Hospitality Sales & Marketing Association (HSMAI).
Under et arrangement i New York, mottok Hurtigruten Adrian Advertising Platinum-prisen i kategorien cruise. I tillegg fikk Hurtigruten fem gull og en sølv for annonser og brosjyrer. Alt i alt kom det inn mer enn 1.500 nominasjoner fra 45 land.
HSMAI har sitt hovedkvarter i Washington, D.C. med 7.000 medlemmer i 35 land. Europa-avdelingen har sitt hovedkvarter i Oslo.
Prisen til Hurtigruten kommer samtidig som traffiken øker. I fjor var det 546.977 passasjerer som reiste med Hurtigruten, en økning på 22,5 prosent i forhold til 2001.
Nylige artikler
Equinor bestrider forelegg fra Økokrim – vil ta saken til retten
Husbanken: Bostøtten dekker mindre av boutgiftene enn før
KI-utvalg slår alarm: Vil skrote hjemmeeksamen
Stor mangel på tilrettelagte boliger: Utbyggerne kvier seg, kommunene mangler penger
Norge mangler en boligplan for eldrebølgen
Mest leste artikler
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Forbundsleder Lill Sverresdatter Larsen i NSF varsler flere søksmål for overtidsbetaling til deltidsansatte sykepleiere
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse