– Her kan vi ikke slå oss til ro før vi har fått sikre svar som kan berolige, sier statsminister Jonas Gahr Støre (Ap).
Rune Stoltz Bertinussen / NTB
Støre: Kjenner ingen ukultur i Utenriksdepartementet
Statsminister Jonas Gahr Støre (Ap) opplever ikke at det har vært noen ukultur i norsk utenrikstjeneste. Men ønsker velkommen en uavhengig Epstein-granskning.
– Jeg har jobbet som utenriksminister og egentlig opplevd en veldig høy kultur, en ansvarskultur av folk som både ute og hjemme representerer Norge, står på, og jobber ærlig. Og dem vil jeg slå ring rundt, sier Støre til NTB.
Dagens Perspektiv med Samtiden
Nett
1 mnd
19,- 209,-
KJØP
Dagens Perspektiv med Samtiden
Nett og papir
3 mnd
99,- 765,-
KJØP
Nylige artikler
20 alvorlige fallulykker på jobb siden april: – Dette er for høye tall
Rubio: USA vil ha Iran-avtale, men ikke for enhver pris
Utviklingsministeren: – Norske penger hjelper folk i Venezuela
Frankrike stenger atomreaktorer i varmen
Våre viktigste kolleger bor på innsiden
Mest leste artikler
Må sjefen for E-tjenesten ha militær bakgrunn? Strid om sivil leder
Jan Ketil Arnulf om å åpne for en sivil sjef for E-tjenesten: Ingen garanti for å finne en god kandidat
ADHD i arbeidslivet: Slik kan åpenhet og fleksibilitet gi bedre resultater på jobb
Studie: Narsissistiske ledere vil ha ansatte tilbake på kontoret
Pål Voss om at ledere lærer feil ting om kunstig intelligens: Derfor er dømmekraft viktigst