Annonse
nyheter
Trikken årets nytenker
Annonse
Juryen i HSMAI kåret nylig Oslotrikken til Årets Nytenker. Vinneren av Årets Nytenker må representere noe nytt i form av en dristig, men velfungerende markedsføring. Dette kan være konsept, dramatisering eller bruk av virkemidler. Årets vinner er en bedrift med lange tradisjoner, og svært mange mennesker opplever produktet hver dag.
Vinnerarbeidet består av en serie virkemidler der vi stopper opp ved en meget folkelig og direkte humoristisk budskapsformidling. Det dramatiseres omkring øyeblikksbilder vi alle kjenner og ler av, og temaet er tid. Vinneren lykkes gjennom dette å få frem produktfordelene på en fremragende måte. Denne markedsføringen engasjerer og er dristig. Det er en glede for juryen å gratulere, ifølge HSMAI.
Nylige artikler
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mest leste artikler
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen