Annonse
nyheter
USA-reklame i vekst
Ifølge siste versjon av ZenithOptimedias globale reklameprognose, vil samtlige verdensdeler oppleve en fremgang neste år sammenlignet med i år.
Annonse
Men 2003 forventes fortsatt å være et svakt år for flere viktige markeder, spesielt Europa og Asia. Prognosene for USA har imidlertid blitt oppjustert takket være bedre resultater hittil i år.
Bedre neste år
Prognoser for annonsesalg i milliarder dollar
| 2003 | 2004 | |
| 1. USA | 148,3 | 155,3 |
| 2. Europa | 77,9 | 81,2 |
| 3. Asia | 64,5 | 67,6 |
| 4. Latin-Amerika | 16,3 | 16,9 |
| 5. Resten | 12,0 | 13,4 |
| Kilde: ZenithOptimedia |
Nylige artikler
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mest leste artikler
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen