bedriften min

Verdikupongen

Gratis verdikupongtjeneste til alle husstander i Oslo.

Publisert Sist oppdatert

TK Businesspartner driver med markedsføring og Direct Mail. Bedriftens verktøy er Verdikupongen. Dette er et verdikuponghefte som inneholder 48 annonser. Det tilbys et bredt spekter av bransjer for å dekke behovet til flest mulig av de som får heftet hjemsendt. Dette gjelder spesielt de 149.000 i Oslo som ikke har Nei takk til reklame på sine postkasser.

Gründerne av bedriften er Kristian Andersen og Thomas Larsen. Etter hvert fikk de med seg Harry M. Aass og designeren Stine Arneberg.

Nettside

TK Business partner har med seg riksdekkende kjeder, for eksempel hotell- og restaurantnæringen, og lager en nettside hvor alle de som ser potensialet for et samarbeid legger ut sine tilbud. Meningen med nettsiden er at forbrukeren skal kunne skrive ut tilbudet og bruke det som en fullgod verdikupong. Første året kommer denne tjenesten til å følge med i prisen til en annonseplass i heftet.

Annonsekanal

Selve annonseplassen står kunden fritt til å disponere som han vil, men bedriftene som skal være med bør stille med en løsning som passer med denne type markedsføring. Dette er ikke en ren profileringsplass, men en annonsekanal med stor kjøpsutløsende effekt. I samråd med kunden, utarbeides et kjøpsutløsende tilbud. Det viktigste er at de som er med er gode. Slik blir Verdikupongen et attraktivt produkt.

Det er en fordel for kundene at et samarbeid med TK Business partner ikke innebærer nevneverdig jobb eller tidsforbruk. Kunden sender materiellet som ønskes brukt og bedriftens designer tar seg av resten.

Målsetning

Målsetningen for 2009 er å levere to hefter til Oslo, og nettside som blir hyppig brukt til dagligdagse gjøremål.

På sikt skal tjenesten bli riksdekkende. De som er med i første hefte har forkjøpsrett til det neste.

Powered by Labrador CMS