jobb og ledelse

Viktigst for reiselivet

Publisert Sist oppdatert

En fersk medlemsundersøkelse reiselivsorganisasjonen HSMAI Norge har gjennomført viser at sterkere fokus på felles markedsføring og bedre service- og kundebehandling er de viktigste områdene reiselivsbransjen bør bli bedre på. Bransjen ønsker også at internasjonal markedsføring skal få førsteprioritet fra Innovasjon Norge. Nesten 60 prosent mener dette, mens 25 prosent vil ha hovedfokus på produktutvikling i Norge.

Undersøkelsen viser at bransjen også må skjerpe seg når det gjelder service- og kundebehandling, ifølge generalsekretær Ingunn Hofseth i HSMAI Norge, reiselivsorganisasjonen som teller 1500 medlemmer.

- Dette er en temperaturmåling blant våre medlemmer, og signalene fra bransjen indikerer at det er et ønske om et samlet løft innenfor disse sentrale utfordringene for reiselivet, sier Hofseth.

Powered by Labrador CMS