nyheter
Vinnere børsnoterte selskaper
1. Hydro2. Orkla3. Statoil
1. Hydro
Juryen mener Hydro har et usedvanlig bra menysystem som er oversiktlig og innovativ og med en meget god funksjonalitet. Selskapets historie er fortalt på en flott måte. Det gis mye og god finansiell informasjon om selskapet, med kontinuerlig oppdatering av aksjekursen både på Oslo Børs og New York Stock Exchange.
- Vi skal fortsette å utvikle våre hjemmesider og dette blir en kjempeinspirasjon, sier Tone Dahle, ansvarlig for internkommunikasjon i Hydro, i det hun mottar prisen.
2. Orkla
Nettsiden til Orkla er strukturelt bra, navigeringen skjer intuitivt og enkelt, og innholdsmessig byr nettsiden på alt hva brukeren forventer å finne. Orkla er et konglomerat av selskaper, men løser utfordringen på en imponerende måte. Juryen er begeistret over hvordan selskapets historie blir fortalt, med blant annet filmklipp fra historiske begivenheter.
3. Statoil
Nettsiden er lett å kjenne igjen på grunn av de velkjente Statoil-fargene som er brukt. Her finner vi svært mye informasjon om virksomheten, og juryen vil særlig fremheve den finansielle informasjonen som gir full oversikt over selskapet.
Nylige artikler
Equinor bestrider forelegg fra Økokrim – vil ta saken til retten
Husbanken: Bostøtten dekker mindre av boutgiftene enn før
KI-utvalg slår alarm: Vil skrote hjemmeeksamen
Stor mangel på tilrettelagte boliger: Utbyggerne kvier seg, kommunene mangler penger
Norge mangler en boligplan for eldrebølgen
Mest leste artikler
Slakter eget slagord
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Forbundsleder Lill Sverresdatter Larsen i NSF varsler flere søksmål for overtidsbetaling til deltidsansatte sykepleiere
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse