nyheter
Vinnere børsnoterte selskaper
1. Hydro2. Orkla3. Statoil
1. Hydro
Juryen mener Hydro har et usedvanlig bra menysystem som er oversiktlig og innovativ og med en meget god funksjonalitet. Selskapets historie er fortalt på en flott måte. Det gis mye og god finansiell informasjon om selskapet, med kontinuerlig oppdatering av aksjekursen både på Oslo Børs og New York Stock Exchange.
- Vi skal fortsette å utvikle våre hjemmesider og dette blir en kjempeinspirasjon, sier Tone Dahle, ansvarlig for internkommunikasjon i Hydro, i det hun mottar prisen.
2. Orkla
Nettsiden til Orkla er strukturelt bra, navigeringen skjer intuitivt og enkelt, og innholdsmessig byr nettsiden på alt hva brukeren forventer å finne. Orkla er et konglomerat av selskaper, men løser utfordringen på en imponerende måte. Juryen er begeistret over hvordan selskapets historie blir fortalt, med blant annet filmklipp fra historiske begivenheter.
3. Statoil
Nettsiden er lett å kjenne igjen på grunn av de velkjente Statoil-fargene som er brukt. Her finner vi svært mye informasjon om virksomheten, og juryen vil særlig fremheve den finansielle informasjonen som gir full oversikt over selskapet.
Nylige artikler
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mest leste artikler
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen