nyheter

Vinnere ikke-børsnoterte selskaper

1. BKK2. Statkraft3. Oslo Børs

Publisert Sist oppdatert

1. BKK
«Vestlandets eget kraftselskap» BKK scorer høyt på at det er enkelt å navigere for brukeren. Bedriften forteller veldig godt og ryddig hva de gjør, og gir mye informasjon om sin virksomhet. Nettstedet er meget bra på å identifisere sine målgrupper, og ivaretar disse på en utmerket måte. Det gis også god finansiell informasjon.

- Dette var helt fantastisk, dette hadde vi ikke drømt om.Tusen takk, dette var belønning for alt arbeidet vi har lagt ned, jubler kommunikasjonsdirektør Mona Mekki i BKK.

2. Statkraft
Juryen vil spesielt fremheve den særdeles engasjerende og informative bruken av grafikk. På dette nettstedet er det spennende å være for alle. Selskapet har et innhold som er svært bra tilpasset målgruppene. Det er enkelt for brukerne å navigere på siden, og det gis god finansiell informasjon om bedriften.

3. Oslo Børs
Oversiktlige menyer betyr at Oslo Børs har gjort det enkelt og intuitivt for brukeren å navigere på nettsiden. Den viktigste informasjonen ligger på åpningssiden der den skal være. Juryen mener nettsiden innholdsmessig er en toppkandidat i forhold til sin primærmålgruppe.

Powered by Labrador CMS