Illustrasjon: Tim Harding
ESSAY
Ein skule med appell?
Skulepolitikken har ikkje gitt dei resultata den har lova. Det gjeld både den ordinære opplæringa og spesialundervisninga. Det vedgjekk også regjeringa i 2019, fleire år før «PISA-sjokket».
Noko interessant går nett no føre seg i skulepolitikken.
Lenge var det stilt. Politikken handla om eit nærast unisont krav om høgare
faglege elevprestasjonar og verkemidla var målingar av fagleg nivå og fleire
undervisningstimar i sentrale fag. Så kom PISA-resultata frå 2022.1
Dei var dei lågaste i norsk, matematikk og naturfag sidan den første
PISA-undersøkinga i 2000. At dette PISA-sjokket vart det største nokon sinne,
kjem av at talet på undervisningstimar har auka med meir enn eit og eit halvt
skuleår sidan den første PISA-målinga.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Norge, EU og Storbritannia enige om fiskeriavtale
EUs beslag av russiske midler: De Wever alene mot Kommisjonen – men vinner hjemme i Belgia
Økt oppmerksomhet uten politisk betydning
Monument-syndrom og offentlige bevilgninger
Så mange ledere er det i kommunen der du bor
Mest leste artikler
Regjeringen skroter lovfestet betalt ferie fra første arbeidsår: Akademikernes leder Lise Lyngsnes Randeberg er skuffet
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Indre Namdal tester ny fastlegemodell: Kommunalt oppgavefellesskap i fokus
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen