Arbeidsliv

Arbeidsgiver har fortsatt ansvar for å oppdatere smittevernrutinene

Selv om samfunnet er åpnet opp igjen, har du som arbeidsgiver fortsatt ansvar for å sikre et trygt arbeidsmiljø.

Publisert Sist oppdatert

En medarbeider sier at han er nærkontakt til nærkontakt til en som har fått påvist koronasmitte. Hva gjør du? En annen har selv testet positivt for korona? Hva gjør du? Hvilke rutiner gjelder nå?

Disse spørsmålene må du som er leder eller jobber med HR kunne svare på, og det er ikke sikkert at du skal svare det samme denne uken som du gjorde forrige uke.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv - nye saker på nett hver dag og 8 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler digitalt og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS