Arbeidsliv
Wavebreakmedia Ltd | Dreamstime
Gamblere bryr seg ikke om merkevarer
En ny undersøkelse viser at merkenavn og lojalitet betyr svært lite sammenlignet med gode tilbud
Undersøkelsen er gjennomført av Rocket Fuel, og viser hvordan aktive brukere av spill på internett reagerer på annonsering, basert på statistikk fra mer enn 1.530 aktive spillere i Italia, Tyskland og Frankrike i en måned i 2016. Resultatene viser at 95 prosent av europeere er tilbøyelig til å forlate nåværende spillside til fordel for en annen nettside med et bedre tilbud.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Fredsprisvinneren vant folkets hjerter – tross alt
Ny vurdering av pendlerfradrag kan gi penger tilbake
Dette er Høyre-trioens distriktsalibi: Odelsgutt fra bøgda
Slik skal Norge gjøre seg mer attraktivt
Chile kan få sin mest høyreorienterte president siden Pinochet
Mest leste artikler
Slakter eget slagord
Økende arbeidsledighet blant unge: Er arbeidslivet tilpasset Gen Z?
Historisk vedtak: FN-konvensjon for funksjonshemmede innlemmes i norsk lov
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk
Frank Gran om omkamper i kunnskapsorganisasjoner: Forståelse og ledelse