Ledelse

Førsteamanuensis ved NTNU Handelshøyskolen, Torild Oddane.

– Få innhold i moteordene

Skal vi få tilbake substansen i begreper som kreativitet og innovasjon, må vi fylle begrepene med innhold og mytene om dem må knuses, hevder førsteamanuensis Torild Oddane

Publisert Sist oppdatert

I boken Kreativitet og innovasjon – fem sider av nesten samme sak, tar forfatter Torild Oddane et oppgjør med myten om at det å være kreativ er det samme som å være kunstnerisk. Førsteamanuensisen ved NTNU Handelshøyskolen bygger i sitt arbeid bro mellom kreativitetsforskning og innovasjonsforskning, og tar samtidig et oppgjør med gamle oppfatninger om kreativitetens rolle i innovasjonsprosjekter.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS