Annonse
Lars Bratsberg deler noen av rådene som kan spare virksomheten din for millioner av kroner som man kaster ut vinduet ved å hyre inn dyre konsulenter. Foto: Camilla Skjær Brugrand.
Lederverktøy

Sjefen (50) bygget chatbot på 20 minutter

Tidligere toppleder i Google, Lars Bratsberg, er nå i gang med å ta det europeiske akademiet Growth Tribe til Norge.

De tilbyr todagers krasj-kurs for ledere og ansatte hvor de lærer arbeidsmetodikken til suksessfulle bedrifter som Airbnb, Apple, LinkedIn og Uber. Lederne får også testet ut verktøy og ny teknologi som hjelper til med å få mest mulig ut av bedriften.   

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (163,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement

Tips til å optimalisere nettsiden din:

1. Test ut om noe faktisk fungere for din bedrift ved å ta i bruk prøveversjoner eller gratis nettverktøy før du investerer tungt i ny teknologi.

2. Før du tester ut, finn ut hva som er viktig for ditt selskap. Er det flere klikk, direkte salg eller mer synlighet?

3. Kan du ikke kode? Ikke noe problem! Det er flere digitale verktøy som ikke krever programmeringsekspertise, hvor man enkelt kan bygge chatbots og endre tekst på nettsiden.

4. Gi ansatte frihet og spillerom til å teste ut nye løsninger for bedriften.

5. Husk å koble opp analyseverktøy til nettsiden din slik at du får mest mulig data ut av trafikken til siden din.

6. Finn ut hvilke verktøy som kan kobles opp til LinkedIn-profilen til nettsiden din. Dette er spesielt viktig om du driver med salg.  

7. Se hva du kan få til selv før du hyrer inn dyre konsulenter.

8. Kjør tester med panel så ofte du kan for at nettsiden din på best mulig måte kan formidle det du vil.

Annonse

Tips til å optimalisere nettsiden din:

1. Test ut om noe faktisk fungere for din bedrift ved å ta i bruk prøveversjoner eller gratis nettverktøy før du investerer tungt i ny teknologi.

2. Før du tester ut, finn ut hva som er viktig for ditt selskap. Er det flere klikk, direkte salg eller mer synlighet?

3. Kan du ikke kode? Ikke noe problem! Det er flere digitale verktøy som ikke krever programmeringsekspertise, hvor man enkelt kan bygge chatbots og endre tekst på nettsiden.

4. Gi ansatte frihet og spillerom til å teste ut nye løsninger for bedriften.

5. Husk å koble opp analyseverktøy til nettsiden din slik at du får mest mulig data ut av trafikken til siden din.

6. Finn ut hvilke verktøy som kan kobles opp til LinkedIn-profilen til nettsiden din. Dette er spesielt viktig om du driver med salg.  

7. Se hva du kan få til selv før du hyrer inn dyre konsulenter.

8. Kjør tester med panel så ofte du kan for at nettsiden din på best mulig måte kan formidle det du vil.

Annonse