Annonse
Strategi og ledelse: Digitaliseringen har drevet frem enorme endringer i Posten siden 90-tallet. Likevel mener konsersjefen i Posten, Tone Wille, at Posten har de største endringene foran seg.  Foto: Anita Myklemyr
Posten

– Vi vil øke utnyttelsen av nettverket vårt

I begynnelsen av februar fikk vi vite at Posten, Telenor og Bodø kommune skal teste en ny type hjemmetjeneste. Tanken er at postbudet kan komme innom og bytte lyspære, tømme søppelet eller gjør andre enkle oppgaver hjemme hos eldre bodøværinger.

Det er også snakk om tjenester som kan gi økt trygghet for eldre og pårørende. Tanken er at postbudet kan stikke innom og se til at den gamle har det bra og gi tilbakemeldinger til pårørende. Uten at det skal gå over i helse- eller pleietjenester.

Lese resten?
Løpende abonnement. Fornyer på fullpris (163,-) - første mnd kr
20,-
Prøv nå
Ingen bindingstid
Jeg har allerede abonnement
Annonse
Annonse