Ledelse

Bedrifter på nett: På tide å pusse opp hjemmesidene?

Får nettsidene dine kundene til å føle seg dumme? Kan effekten av sidene måles direkte på bunnlinjen? Hvis du nøler med å svare bør du finne ut hva som egentlig er kjernen i nettstedet ditt, mener nettsideekspert.

Publisert Sist oppdatert

Mange ledere har ikke verktøy til å vurdere nettstedet sitt. Et av virkemidlene som er utviklet, også for ledere uten særlig kompetanse på nett, er kjernemodellen – en enkel modell som brukes mye, også internasjonalt. Det er lagt vekt på at modellen skal være enkel å forholde seg til, og ifølge opphavsmannen Are Gjertin Urkegjerde Halland i Netlife Research er det enkleste ofte det beste.

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd

99,- 750,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd

2835,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd

1,- 205,-

KJØP

Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd

2400,-

KJØP

Powered by Labrador CMS