Ledelse
Ensomhet kan føre til helseproblemer, redusert produktivitet, økt turnover og utbrenthet.
Rawpixel/iStock.
Fem måter du kan hjelpe ensomme ansatte på hjemmekontor
Mange av dem som ble stasjonert på hjemmekontor kan ha følt seg litt ekstra ensomme i arbeidstiden det siste året. Her er fem tilnærminger du som leder kan vurdere.
LEST OM LEDELSE. Ensomhet kan føre til helseproblemer, redusert produktivitet, økt turnover og utbrenthet. Professor Constance Noonan Hadley fra Boston University har forsket på hva som skal til for å hindre ensomhet på arbeidsplasser.
Dagens Perspektiv
Nett og papir
3 mnd
99,- 750,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett og papir
12 mnd
2835,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
1 mnd
1,- 205,-
KJØP
Dagens Perspektiv
Nett
12 mnd
2400,-
KJØP
Nylige artikler
Omkamper er ikke et tegn på svak ledelse – det er prisen for sterke fagmiljøer
20 helsedirektører har pendlerbolig – koster 3 millioner kroner i året
– Vi kan streike i månedsvis
Lokale SV-profiler misfornøyd med Bergstø – vil ha ekstraordinært landsmøte
Arbeidslivet er ikke rigget for Gen Z
Mest leste artikler
Forsvarsmekanismer på arbeidsplassen: Hvordan ledere og ansatte lurer seg selv
Ole Gustav Gjekstad: Ny landslagssjef med fokus på individuell teknikk
Arbeidslivet er ikke rigget for Gen Z
Magne Lerø: Trump og EU: Forvirring rundt fredsplanen for Ukraina
Vegard Einan i NHO Service og Handel: LOs søksmål om deltid truer den norske arbeidsmodellen